Bila Member Ko Bagi Hadiah Yang Tidak Sepatutnya Ketika Ko Sedang Bersanding Tapi Pengantin Perempuan Senyum Je

0
113

Setiap orang pasti mengimpikan sebuah majlis perkahwinan yang indah,mewah dan paling diingati. Dan setiap orang pun ada definisi tersendiri utk mencipta majlis perkahwinan yang memorable ini betul tak?

Namun jangan diingat pasangan pengantin sahaja yang berfikiran sebegitu. Sanak saudara mahupun rakan-rakan baik sekepala pastinya ada perancangan sendiri dalam menjadikan majlis perkahwinan itu akan diingati oleh pengantin dan juga orang lain.

Tidak kiralah perancangan itu berbentuk kejutan istimewa atau pun ‘prank’ yang boleh membuat muka pasangan pengantin merah padam. Dan itulah yang berlaku kepada pasangan pengantin ini yang terkena ‘prank’ dipercayai oleh sahabat baik mereka sendiri.

Hati Hati Bila Salam Kaut Di Pelamin

Melalui perkongsian video di IG tersebut, dilihat pasangan pengantin sedang sibuk melayan tetamu di persandingan. Kemudian datang rakan kepada pengantin lelaki menghulur tangan konon nak salam ‘kaut’.

Namun apa yang menarik perhatian netizen adalah rakan pengantin lelaki itu menghulur sejenis ubat ‘kuat’ kepada pengantin lelaki tersebut. Situasi lucu tersebut mengundang gelak ketawa sesama mereka. Malah netizen turut berasakan ‘prank’ tersebut sangat mencuit hati. Hahaha adoiii macam-macam hal korang ni.

Jom baca apa komen netizen di bawah;

” @aezarulzikryy punya la aku ulang2 banyak kali . Rupanya member aku zaman2 planx dulu cib4i betul lama sangat tak keluar kg nie sampai dh lupa muka masing2..”

” @afiryo 10 kali ulang baru aku perasan yg tu kau , congrats bro . Lama sngat tak jumpa sampai dh tak ingat muka tapi suara aku ingat lagi jangan risau . Hahahahaha wehh sorry ahh lama gila tak jumpa so aku lupa ingatan jap . Hahahajaaj btw selamat pengantin baru boss..”

” palohotok dioo. Nk bg. Bg senyap2 arrr ahahhahaahhahaha..”

” @_megatfikri hahaha. Nnti jemput aku, aku bungkus gambir..”

” @_mohdwafi hahahahaha,,hg jgnn malu kat org woiii,,bgi kat banglie takpaa dia suka benda cmni hahahahahaa..”

” bende tu baru ak jumpe dlm bilik air tdi tk tau spe punya,,,spe fgsi bnde tuuu..”

Apa pun tahniah kepada pengantin dan semoga bahagia till Jannah. Jangan lupa guna hadiah yang member hang bagi tu .. haha!